söndag 29 november 2009

En klänning i veckan typ #9

Okej, eftersom ni uppenbarligen inte gillade 8:an kommer här klänning numero 9.
Jag ba älskling när kommer du hem från kriget?




(Observera skorna som är från farmors tid. Dom är typ två storlekar för stora men jag har stoppat dom med bomull längst fram, eftersom jag älskade dom när jag fick dom. Det var inte riktigt inne med second hand då, så jag fick gilla läget och hitta ett sätt att vandra omkring i 38:or. Trots att de idag finns på random vintagebutiker i rätt storlek så håller jag tillgodo med farmors gamla. Det är ju något speciellt med det faktiskt.)

9 kommentarer:

frida sa...

jag hittade en likannde klänning på Beyond R, svart med vita prickar. I looove iiit. Jag hade ett par röda skor till och jag kände mig typ pinupig:)

Erika sa...

Hm. är inte det där min farmors gamla klänning?

Anonym sa...

du ba: hej, jag är snygg!

Kråkan sa...

E; det är PREDCIS den :)
Anonym: who are u? Roligare om att svarar om man vet, hehe

Unknown sa...

Alltså har du tänkt på att våra bloggar har typ exakt samma utseende? Bara för att du inte skulle känna dig som en stalker tänkte jag vara en värre stalker och adda dig på facebook, men jag kom inte på vad du heter i efternamn... Men hey, det är tanken som räknas, eller hur?

Lina sa...

Åh ledsen, den anonyma var jag, myten, legenden, även kallad för lillasyster!

Kråkan sa...

Krishtin! Ska jag styra fb? Jag ba göre

Lina: haha mitt lilla gull

Unknown sa...

Men gört! Jag kan inte komma på ett enda motargument

Camilla sa...

Men ååååå så fin!
Tur dock vi inte har krig i Sverige just nu, men måste spara den i fall att.

SUPER SÖTA SOFIE :)