tisdag 1 december 2009

Women

Alltså, det är ju knappast så att jag behöver sitta här och skriva vad som är värt med att vara kvinna, eller tjej. Det är självklart. Det finns så sjukt mycket värde grejer.Men vad som är ovärt är tex att alltid känna att man inte är trygg. Tex ikväll har jag varit ute med bla Cissi. Hon går med mig hem (för att jag inte ska typ li överfallen av ett psyko) och sen ringer hon en taxi. När hon väl ringer en taxi, så kollar jag vilket nummer hon ringt plus att jag kollar reg-rumret på bilen hon åker iväg med. Är det inte sjukt stört att jag gör det? Jo - det är helt SJUKT STÖRT. Helt jävla stört helt enkelt. Och helt jävla irriterande. ATT jag ens ska behöva känna att detbehövs. Jag hatar inte män, MEN - ibland hatar jag manssamhället. URS!

Jag gillar dock Petrus, min bror, papi och min killkompisar, hejdaaaaa

3 kommentarer:

Frida sa...

Men vet du.
En i min klass för ute i Oslo förra helgen med ett gäng. De hade beställt 2 taxisar och hon och en annan tjej hoppade in i taxi nr 1 och några andra i taxi nr 2. Plötsligt ringer en person från taxi nr 2 och säger att hon omedelbums ska hoppa ur taxin då det var en svarttaxi.
Chaffören i taxi nr 1 hade sagt att taxi nr 2 var svartlistad och hade gjort dumma saker, så han ville att de skulle ringa min kompis och be henne hoppa av.

Så ja. Jävla män. Helvete

Jessica sa...

Förra helgen var en tjej på en hemmafest där hon blev drogad och sedan vaknade av att någon höll på att våldta henne. Runt henne låg massa uppslitna kondompapper, så hon har ingen aning om hur många som våldtagit henne innan hon vaknade till liv. Fruktansvärt!

Kråkan sa...

Men så jävla stört! Helvetes jävla äckelskit!!