onsdag 18 november 2009

happy joy långhelg!

En sak som känns helt fabulös är att i morgon (torsdag) 13.15 gör jag helg. Hurra hurra!
Att vara ledig tre dagar i sträck hör ju inte till vanligheterna numer när jag inte längre jobbar som personlig assistent, eller är arbetslös. Då var jag ju faktiskt ledig jättemånga dagar i sträck. Fast inte kände man sig ledig direkt som arbetssökande. Kanske de första veckorna, men ganska snabbt fick man den där ständigt gnagande pressen från arbetsförnedringen, oj jag menar "förmedlingen"(!) och a-kassan i bakhuvudet. Oh well, nog om det. Nu har jag jobb och därmed RIKTIG FÖRTJÄNAD LEDIGHET!

På fredag dansar vi, ungdomar. Ok?

2 kommentarer:

skrot sa...

ledsen om jag förstör nåt nu, men imorgon är det torsdag....här uppe iallafall. eller missar jag nåt?

Kråkan sa...

haha tack, jag rättar