fredag 13 november 2009

it was always you and me always and forever!

Jag gör en mycket oväntat spellista på Spotify ikväll. Det började med att Peter pratade om Wannadies idag när han och Nate räddade min dag (/mitt psyke) med fika på String (som jag egentligen inte gillar så värst, dessutom fick jag typ en stalker där igår som var där idag med).
Hur som haver kände jag gammalmusikkärlek och på den vägen är det.

THE SHOW MUST GO ON!

(Visst kan man förresten tycka att det är lite konstigt att jag säger att jag inte gillar String så värst mycket men ändå var jag där både igår och idag?)

2 kommentarer:

Camilla sa...

Haha läste först THE SHOW MUST GO ON inlägget och tänkte för mig själv.
Konstigt inlägg att hon pratar om att använda string, men konstigare saker har ju hänt.

Sen när jag läste den övre inlägget insåg jag att det var ett café eller typ.........

Blev full i skratt. Kanske ska läsa bloggen från rätt håll nästa gång :P

Kråkan sa...

hahahahahahaahhaah!!!!!