tisdag 24 november 2009

happy joy christmas tree

Förra julen åkte jag och min pappa och skaffade mig den största och vackraste gran som världen nånsin skådat. Minns ni den? Folk hänfördes av dess storlek och skönhet.
I år blir det nog ingen gran, eftersom Petrus (liksom förra året) motarbetar mig i detta projekt och eftersom jag saknar både bil och far som kan hjälpa mig. Josefin har dock lovat att hjälpa mig om jag i gengäld styr julgransplundring. Liten summa att betala kan man tycka, men jag vet inte ändå. Orka släpa julgranspyntet hela vägen från Umeå ner hit? Svårt fall, doktorn grät



Ps. Det är exakt en månad kvar till jul och sju tills jag fyller 24

4 kommentarer:

Josefin sa...

Låt karln släpa hem julpyntet så släpar vi hem granen gulle!

skrot sa...

grattis i förskott!

Kråkan sa...

tack tjejor!

Mirijam sa...

Du bara Måste ha julgran! -även om den är opyntad! Vad vore en julafton utan en gran med julklappar under?!