torsdag 12 november 2009

Ett jävla svin, helt sonika

Jag fick svin i armen idag. På jobbet, eftersom jag jobbar inom vården som man säger. Jag var väldigt nervös för jag är ganska mycket mer stickrädd än jag tror och vill medge, men vår ssk som en gammal och vis stack mig i armen snabbare än kvickt och jag kände knappt något alls. Bara sticket genom huden. Det var nästan så att jag blev lite besviken.
Nu väntar jag med spänning på eventuella biverkningar, vilka jag hoppas uteblir. Jag har dock börja känna en liten värk i armen.
Men hellre värk i armen än svininfluensa i kroppen - som jag alltid brukar säga
(Haha)

2 kommentarer:

Carola sa...

Hoppas att du mått bra efter sprutan.. Jag fick bara lite ont i armen några dagar. Var väldig tveksam innan jag skulle ta den, då många på jobbet haft feber o inte kunnat sova.. Så jag var lycklig att bara ha lite ont..

Kråkan sa...

Än så länge har jag inte känt av något annat än ont i armen! Ingen annan på mitt jobb som jag vet har fått nåt annat. Skönt!