tisdag 3 mars 2009

stöckölm

Jag har bloggat rätt lite om flytten ändå. Speciellt i jämförelse med hur mycket jag tänkt på den, den senaste tiden. Och hur ont i magen och disträ jag varit senaste veckan. Så sjuuukt, som sagt.

Hur som, i morgon bor jag i Stockholm. Då kommer jag att sova i en helt annan lägenhet med helt andra grannar. Inte helt vanligt, ändå!
Ja ni märker, jag kan ju knappt skriva numera. Så sjukt. Ja, jag sa det igen. S J U K T ! 

I alla fall, ska ni veta, kommer jag vara utan internet första dagarna (utan sambo med för den delen) så jag kommer liksom inte kunna uppdatera och rapportera som en galning som jag troligtvis skulle vilja göra. Känns ju lite trist. Ingen tv, inget internet, ingen sambo. Fast ändå mest roligt. Ett av mina första misions blir att hitta en arbetsförmedling iaf. En lagom start va?

Gu, nu ska ajg sova. Upp kl sju noll noll. Kanske hinner med en snabbis imrogon också - alltså en update. Höhö

Inga kommentarer: