tisdag 3 mars 2009

10.29 - STORA FLYTTARDAGEN

Jag flyttar till Stockholm, eh vahettere....nu.

Här är en lista på vad Petrus inte ville att jag skulle ta med
  1. Cd-skivor Du har Spotify och du kan ladda ner
  2. Filmer Kommer du verkligen se alla?
  3. Symaskinen Hittills har du inte använt den, kommer du göra det i Sthlm då? 
  4. Blommor Suck, det finns annat som behöver åka i bilen
  5. Byrå Det blir ju så mycket att bära
  6. Skor Hur många skor behöver du egentligen? (Jag tog till slut bara 20 par)
  7. Mattan (Han sa inget här, men jag fattade. Så jag föreslog det inte ens.)
  8. Böcker Vad ska du med dom till, som du redan läst? 
  9. Guitar Hero Vi kommer ju inte ha någon tv
Tror ni han fick sin vilja igenom?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror att han INTE fick sin vilja igenom! GIRL POWER

Anonym sa...

Jag måste då erkänna att han nog hade rätt i det mesta han sa, men jag förstår att man vill ha med sig mycket av sitt gamla hem trots att man kanske inte behöver det.

Att inte alla killar är som fransmannen... No problem.

hahaha