onsdag 11 mars 2009

Februari - förr i världen då jag bodde i Umeå


Jag hängde på filminspelning med Wilma. Hennes andra kortfilm

Fikade Det Stora HejdåFikat på NK med Camilla. 
Ja, på den tiden betydde NK "Nya Konditoriet". Alltså förr, då jag bodde i Umeå.

Jag färgade håret i tre färger

Jaha, var det allt spännande? Nej, men det enda som finns i bildväg. Jag hann också med:

Semlor på Pilgatan 
Den Sora HejdåLunchen på Rost 
Den Stora HejdåMiddagen på TC (Då det sprang två myror på bordet. Ja myror!)
Biopremiären av Män som hatar kvinnor 
Den Stora HejdåOstkrokspåsen (450 gram)


3 kommentarer:

Anonym sa...

MYROR!!!! Oh my god!

Haha kul att min tröja där det står cool kom med på fotot, ganska ugly..... :)


Minns vad en viss kille frågade och vad en viss tjej svarade.

P: Har ni samma frisyr eller?
S: Ja!

haha

Kråkan sa...

haha eller hur!
gulle, ta och kom och hälsa på nu

Anonym sa...

vill.............buhuuu