tisdag 24 mars 2009

f*** you very very much

Idag var det svinigt nära att jag tog ut min ilska över a-kassans äckelregler på människan i andra luren. Det jag hade på tungan var typ "här har man betalat i flera år(...)aldrig nyttjat(...)jag går ur kassan med omedelbar verkan!" 
Istället (tack och lov) bet jag ihop, drog en avgrundssuck och sa tack för hjälpen hejdå 'klick'. Det hjälper ju faktiskt inte att skjuta budbäraren, som en annan medelålders man.
Eller som Bullen skulle sagt: 
 - Det är som vanligt inte tjejen i luren som skrivit reglerna

Jag ser dock fram emot Earth Hour med tända ljus och Yatzy. Hurra!

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag ser också fram emot Earth Hour, dock så är Björn galen upp o öronen eftersom det tydligen är någon fotboll på kvällen han vill se. Så jag kommer typ sitta ensam i mörkret på en lördagskväll. buhu.
Vi ska ju ha högskoleprovet den dagen med så jag lär ju säkert somna så fort jag kommer hem..

Anonym sa...

Det är tur att du är stark.

När är eight hour?

kram