måndag 9 mars 2009

Söderbönan calling!

Ja, nu sitter jag här vid min egen dator men med lånat internet på Alexandras kontor.
Jag har ju typ hundra saker jag tänkt de senaste dagarna att jag ska skriva, men nu kommer jag ju så klart inte ihåg dom. Och i sanningens namn, hur kul hade det varit att läsa typ ett sju mil långt blogginlägg? Kanske ganska kul, iofs. 

Kan alla fall berätta att jag hunnit med ett par tre fyra uteställen i helgen. Knast, Riche, Konstfack och Spy Bar (eller Spyan som man säger om man är kool). Vip-rummet så klart, för man är ju viktig. Jomensåatteh! Eller så har man en viktig kompis? Ja, det kanske var så det var. Det var kanske  inte jag som blev inpekad från kön och stod på gästlistan, nej. Det var hon. Jaja, ordmärkare!!!!11

Kom och hälsa på mig snart, jag har en stor lägenhet där Du ryms.

Inga kommentarer: