måndag 9 mars 2009

money for nothing and the chicks for free

Alltså! Jag hinner inte med alla mina älsklingsbloggar nu när jag inte har internet hemma. Sitter ju som sagt på kontor nu så då har jag tid att läsa en miljon inlägg på varje blogg, vilket är mysigt, men hos vissa av dom har jag missat så himla många att det inte ens är roligt.

En av de första dagarna på Åsögatan hade trodd ejag att vi hade golvvärme på toan. Tyvärr insåg jag ganska snabbt att det inte var golvvärme det var tal om (så klart) utan bara jävligt kalla fötter. Sjukt mycket kallare än golvet, va.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Welcome back to www.internet.com!
Det viktigaste är ju självklart att du läser min. lol

Jag har bajstråkigt numera, buhu! Björn praktiserar på dagarna och jag har inte jobbat på 1,5 dagar och Emma jobbar jämt! LOST AND LONELY

( det här blev nog mitt mest patetiska inlägg hittils)

Anonym sa...

1.5 VECKA ska det stå, VECKA!

Kråkan sa...

gulledej. flytta hit!

Anonym sa...

blä