tisdag 24 mars 2009

FU

Dessa kan härmed dra åt helvete och stanna där: AKASSAN

5 kommentarer:

Teres sa...

vad har dom nu ställt till med?

Kråkan sa...

jag är avstängd i 45 dagar, dvs 9 veckor. för att jag flyttade till stockholm och därmed sa upp mig.
jag är jävligt sugen på att gå ur hela skiten

Anonym sa...

MEN jävla fuckkassa. De är inte värd dit, du är bättre än dom! hii

svar på den du skrev till mig;
jo, allt kommer tillbaka. Men så vet du ju även att jag är lite knas när det gäller de flesta ting, jag kan ju gilla allt från en ful jävla gul tröja med en clown på till rosa Dr Martens.

Anonym sa...

Hang in there!
Tänker på dig.
Själv hatar jag mycket just nu.....

PS. Jag ska inte jobba hos Marita på heltid. Nä istället hos en Siv på deltid, VA!!??? Jag vill ju jobba heltid för att få behålla min ersättning nu när jag ska ha barn. Va fan! DS.

Kråkan sa...

Jag känner spontant att det är starta eget som gäller nu va? Då får ni alal börja jobba hos mig med jättebra lön och fria arbetstider. Jag ska införa 6-timmars arbetsdag!!!