fredag 8 januari 2010

these boots are made for walking

Som vissa kanske minns har jag haft lite sorg gällande mina allra bästa käraste kängor. Well, not anymore!
Eller jo, dom är fortfarande sad story of my life - trasiga.
Men vet ni, idag då gick jag och inhandlade inte bara ett utan t v å par nya kängor. 20% off, YES! Ett par är lite smyglika mina gamla och fungerar som ersättning för dom, medan det andra paret är ba fina och dom ska jag ha när det blir vår och man inte behöver tjocksockar längre.
Happy joy shoe life!

5 kommentarer:

Unknown sa...

Hej kära du, nu är jag back on track! Synd att jag missade din lediga helg. När har du nästa? Kanske vi kan gå på en riktigt date (om Petrus inte misstycker)?

frida. sa...

Jag vill se fler klänningar! ;)

Kråkan sa...

Skönt att höra K!

F, det kommer!

Kråkan sa...

K, vilket lamt svar! SJÄLVKLART ska vi gå på dejt. Jag har skrivit allt du behöver veta i din blogg.
PoK

Kråkan sa...

(lamt var av mig alltså)