tisdag 19 januari 2010

i said rock what's the matter with you rock don't you see i need you rock

nu är det så att jag känner att jag inte riktigt har något av värde(för andra) att skriva.
Men jag kan meddela att jag är värsta träningstjejen. Två dagar i veckan på gymmet är numer vardagsmat för mig. Idag var jag till exempel på ett cykling-pass följt av en halvtimme core. På torsdag ska jag lyfta vikter. Det är ju faktiskt sanslöst om man tänker på det. Nu är jag dessvärre så trött att jag vet inte vad. Jag känner inte riktigt för att lägga mig och sova bort resterande av min lediga dag, men jag är rädd att det är precis vad lägga sig i soffan och läsa en bok skulle resultera i.
Nog om livets svåra frågor, vi hörs av senare, ok?

6 kommentarer:

Lina sa...

Du kommer ändå aldrig att kunna brotta ner mig!! Jag tror jag ska picka dig när vi kommer till Stockholm bara för att visa hur överlägsen jag är!:)

frida sa...

Helt otroligt. Tycker jag också är ganska otrolig som nu tränat i 3 månader! men avbrott för julen då såklart.
Jag börjar faktsitk känna en muskel i vaden.

Kråkan sa...

I STOCKHOLM FÅR MAN INTE PICKAS PÅ STORASYSTRAR!

Heja frida!

Unknown sa...

Men vad grym du är, det kommer ge belöning, man mår mycket bättre när man väl sätter igång!

Unknown sa...

Mäh, grymt! Bravo och allt annat beröm som man kan tänka sig!

Lina sa...

Men jag kanske gör det ändå... MOHAHAHAHHAAA!