fredag 29 januari 2010

Ett 2009 i mobilbilder - Juni

Mina små bloggprojekt såsom En klänning i veckan och Ett 2009 i bilder har som stannat av lite kan man säga. Klänningarna beror på att datorn med bilderna på flyttade till Petrus nya kontor. Ett 2009 handlar enbart om typ, eh, lättja. Nåväl, juni var också en månad och här kommer den i sunkiga mobilfoton-form!

Jag och Emelie hade disco i köket i början av månaden och jag gjorde ett coolt
glida-på-knäna-längs-golvet-move. Reultatet - brännskador

Nate och Peter var färgglada och gulliga i min soffa

Lina gick ut 9an så jag tog bussen upp dagen till ära. Hon var vacker som en dag, jag var fräsch - inte som en nyponros men som en gammnucka

Nånstans på Söder fann vi en skylt som var lite rolig när Peter stod under den

I slutet av månaden åt jag en morot som påminde om, ja, låt oss säga att det är fritt för associationer!

3 kommentarer:

Lina sa...

Jag tycker att du var fin ändå, kanske inte lika snygg som jag men!

Camilla sa...

Jag skrattade högt när du skrev att du var vacker som en gammnucka. Peter undrade vad det var för fel på mig. Jag svarade... min humor.

Kraaaaam

You will eat it and you will like it sa...

Hehe, vad annat än gammnuckans pekfinger.