tisdag 5 januari 2010

Ett 2009 i mobilbilder - Maj

Jag skojar inte när jag säger att jag fotade massvis med telefonen i maj. Kolla själva!

I början av maj hälsade Sophia på. Vi käkade brunch på Hermans och hon var gravallvarlig hela tiden

Sen åkte jag till Umeå och finhängde på Schmäcks uteservering i flera timmar. Sällskapet avslöste varandra succesivt. Vi talar om överlappande skiftgång

Tomas var med på varje bild och alla bar vi solglasögon som för att hälsa våren (som kom helt sjukt mkt senare där uppe som vanligt)

Jag hade samma hatt och skjorta som hela april

Jag hängde med Elvira på Station. Hennes mor var iofs också där, likaså Susanne och hennes lilla Alfred. Jag känner helt plötsligt helt jättemånga morsor!

Jag åkte tillbaka till Sthlm och började va rätt så less på att vara arbetslös. Deppade lite över det och gick sedan hemifrån tillsammans med Petrus - utan nycklar och utan mobiler. En söndag kväll. Det blev jättedyrt att komma in igen.

Men så kom hela stora familjen på besök, mor och far och tre små syskon, hurra! Wilma gick lös på Beyond Retro. Det blev hennes och pappas nya favoritbutik

Mina systrar var snygga och bråkade knappt med varandra en enda gång

Innan dom åkte hem igen passade W på att visa sitt allra bästa partytrick. Vi andra vred oss i plågor och dom åkte hem igen.



3 kommentarer:

Tess sa...

Men lilla tjokkis Eliva, du skulle se henne nu, nu e hon inte så där rund och betydligt mer rörlig! Snart måste vi ses!!! Kram

Josefin sa...

Alltså, hon har en himla snygg sjal den där Sophia. Har faktiskt en liknande, fast i rosa och inte blå! :P

Kråkan sa...

jag säger ju det! så himla lika