söndag 3 januari 2010

Stockholm - the bitch is back!

Kanske lite missvisande rubrik, ofta jag är en bitch? Mest bara när jag är onykter och folk förtjäna't. Aja, never mind, jag är tillbaka i Stockholm och det är väl bra antar jag. Här är snö istället för slask och det gillar vi alltid.

Jag mjukstartar på jobbet imorgon, efter tio dagars ledighet, med en arbetsdag på fem timmar för att sedan vara ledig på tisdag. Slappt liv tjejen har va!

Nu börjar för övrigt förändringarnas vår - bli biff på Sats och jobba högskoleprovet i april.
Håll tummarna för mig, för det kan jag v e r k l i g e n behöva.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Jag håller tummarna och allt sånt där. Skönt att du är tillbaka i stockholm så att du börjar blogga igen!

Kråkan sa...

hehe eller hur! kom hit i helgen, jag är ledig!