tisdag 26 januari 2010

men ge mig en broms!

Alltså hur gåre egentligen för den här bloggen? Ganska jävla skitdåligt måste jag väl säga att jag tycker. Det mest spännande jag har att berätta är väl att jag nyss var svinförbannad på bussen eftersom att folk inte erbjuder sin plats för gamla skrynkliga människor med käpp och att jag har rakat två avlidna farbröders hakor på tre dagar. Inte ens en bild har jag att bju på!(Nu menade jag självklart inte bilder på tidigare nämnde farböder).

Jag citarade mig själv, en lista jag skrev för ca ett år sedan.
(Den är fortfarande aktuell)

Saker jag inte tror på:

1. självdisciplin

2. att folk tränar för att det är roligt

3. att folk verkligen kliver upp mer än en timma innan de ska iväg till jobb/skola

4. att folk, på allvar, gillar osötad bärpaj

6 kommentarer:

Lina sa...

Jag kliver upp en timme innan jag går till bussen! :)

Frida sa...

Idag hade jag skola halv nio och hade klockan på 0700 prick. Jag behöver tid att sminka mig, blogga, lockånga håret, bestämma kläder.. etc etc. tro det eller ej min kära

Hannes sa...

Alltså, du har tyvärr fel angående osötad bärpaj. Väx upp, plz.

Unknown sa...

och du har fel när det gäller självdisciplin, jag måste säga att jag överlag har sjukt bra självdisciplin...

Jessica sa...

Jag instämmer till 100% i alla 4 punkterna. I don't get it.

Kråkan sa...

Värst vad alla blev upprörda här då. Tack Jessica säger sanningen! Undrar bara var Martina är, vi brukar alltid vara ense i såna här frågor!