söndag 6 december 2009

Vardagsrealism

Den förlorade ostkroken

10 kommentarer:

Josefin sa...

Drunknad ostkrok är ju ingen höjdare. Förresten, jag har ju jobbat discogranen nu, har du sett hur fantastisk den är?

Frida sa...

SMÄRTA! Som tur var var den varken kot och knubbig eller lång och väldigt böjd. En mellankrok

evelina sa...

sekunden efter tog du upp den och smaskade i dig den, erkänn!!!

Kråkan sa...

Josse: jag har kollat den! finers! den skulle läika gärna kunna återfinnas hos sophia :)

Fg: tell me bout it! som tur var, en ovärdekrok

eve: hehe nej, nu far du faktiskt med osanning!

Lina sa...

Vila i frid vackra ostkrok!
Fast nog är der lite överdrivet att äta ostkrokar när du diskar?

Josefin sa...

Kråkis, jag börjar bli nyfiken på denna Sofia. Ta henne till Stockholm (eller mig dit!) så jag får se na!

Unknown sa...

Åh nej!

Kråkan sa...

L: det är alltid överdrivet att äta krokar

J: Nästa gång hon kommer hit ska vi absolut fika ihop

K: återigen - TELL ME BOUT IT! Livet är svårt.

Unknown sa...

BTW så hörde jag att du ska eve hänga med oss på lördag. Gört! Jag tar med råttbebisarna (eller om det var hundvalpar)

Kråkan sa...

Men yes! Känner peppen