fredag 11 december 2009

work it!

Något mycket oväntat har idag skett - jag har blivit med kort på Sats! Ja, du läste rätt. GYMKORT! Hur bisarrt är inte detta? Oerhört, tycker jag. Jag har inte tränat regelbundet sedan gymnasiet och då var det tantgympa i Nordmalings sporthall.
Eftersom det är en rätt dyr historia att träna där, skall ni veta, måste jag ta mig dit två gånger i veckan annars vore det som att kasta pengarna i sjön. Jag har gjort det misstaget förr och tro mig - det känns inte helbra, direkt.
Jag är lite rädd för det här som komma skall, så jag skulle uppskatta om ni ville hålla en tumme eller så för att jag ska lyckas genomföra detta

Tack på förhand
/Er före detta soffpotatis

2 kommentarer:

Erika sa...

Jag har också skaffat gymkort, jag älskar att springa på löpband och yoga! Det du!

Kråkan sa...

Åh, så himla duktig du med!