lördag 19 december 2009

Ett 2009 i mobilbilder - Januari

Det görs ju så många listor nu så här i slutet av ett år, av ett decennium dessutom. Jag tänkte att jag skulle sammanfatta mitt år lite, med hjälp av mina oerhört vackra mobilbilder. Eftersom jag är beslutsångesten personifierad kan jag inte bara göra ett inlägg som heter 2009 (ofta jag skulle kunna välja endast en bild per månad!!1), utan jag måste göra ett inlägg per månad. Jag hoppas att ingen opponerar sig mot detta, för nu kör vi!

Januari 2009 i mobilen
(jag fotade inte så mkt med mobilen i januari)


Januari var ganska kallt och mörkt så jag hade en del
myskvällar i soffan med ljus, vin och tulpaner

West Wing-boxen kom och jag och Petrus hade the time
of our lives!


3 kommentarer:

Unknown sa...

Alltså jag tänkte just skriva och fråga när du skulle komma upp till Umeå sen kom jag ihåg allt. Så nu, för att inte strö salt i såren, så frågar jag inte!

Kråkan sa...

Tack, så vänligt av dig, allra käraste Kristin!

Unknown sa...

Men hallå! Vad händer? Skriv nått nytt!