fredag 4 januari 2008

the oldies but the goldies

Ikväll har jag hängt med gamla vänner från förr. Såna där vänner som man faktiskt vill hänga med, fast dom är från förr. Från tiden då jag inte fattade att jag faktiskt är rätt snygg emellanåt och gick klädd i rosa alternativt hippiebrallor. Det finns så himla många som jag verkligen inte får ut något av att träffa nu för tiden. Kanske för att man vuxit åt olika håll, men dels kanske också för att man aldrig nånsin riktigt passade ihop. Sofie och Carolina är i alla fall två såna som jag vill träffa. Fastän dom är överlyckliga över att det tydligen är både fotbolls-EM (eller nåt) och OS i sommar och pratar om muskler på latin, så tände jag min kandelaber för första gången ikväll. För Juristen och Sjuksköterskan. Dom tjejerna är guld.

Även så såg jag nyss det sista avsnittet av OC. Tårarna brände under ögonlocken hela andra halvan av avsnittet. Så himla fint, jag vill se det om och om igen!

Och så tackar vi - ja vem man nu vill tacka? - för Trocadero.
TROCA ROCKA!

1 kommentar:

Anonym sa...

när jag läste "sista avsnittet av oc" gick en rysning genom kroppen, haha!