torsdag 10 januari 2008

Grammisframmisprammis

Okej serri. Sahara vann inget, Salem vann mkt (bra) Säkert vann kvinnliga (yes! och talet, yes!) men snälla snälla snälla, hur kunde Lars Winnerbäck vinna årets låt? Jag säger som Elsa, och som jag och Sophia utbrast, vem har ens hört den låten? Mitt svar: I N G E N !

Kent vann såklart årets album men det är väl regler, eller?
Och hur många kilo har Jocke Berg tappat, typ tjugo?
(Ops, nu låter jag lite som nån slags skvallerskribent på typ se och hör)

Sen, värt att nämna, debatten: "Har jämställdheten gått för långt?". Alltså, suck. Arma karl, kan inte vara lätt att vara man i dessa dagar.

4 kommentarer:

Anonym sa...

JAAAAA det var det äcklet jag skrev om i min blogg också ju, alltså jag såg inte allt, men halvlyssnade, åhhh han var så dum o osmart o korkad o äcklig o usch!!!!!

Anonym sa...

Jag har hört den. Jag gillar Lars.

Anonym sa...

Urk jag avskyr sahara,plus att de verkar skitdryga. ännu mer avskyr jag salem, men det har inget med hans musik att göra, eller kanske lite, men mest att han är som ett barn men ändå sexig. Det är äckligt.

Kråkan sa...

martina: hahaha! salem är charmig tycker jag. men smaken är väl som sagt som baken

carro: egentligen gillar jag också lars, men jag har knappt hört nåt från de två senaste skivorna för jag har avrit inne på annan musik senaste tiden plus att jag aldrig hört den där låten spelas någonstans