lördag 5 januari 2008

Jag älskar att klockan bara är strax efter fem
Jag hatar att det är jävligt kallt ute
Jag älskar min nya kornblå väska jag köpte idag när jag jobbade
Jag hatar att jag gick hem från jobbet
Jag älskar min lägenhet på Ön
Jag hatar att det är så långt till Ön
Jag älskar att jag lyssnar på The Cure just nu
Jag hatar att jag köpte färdigmat idag igen
Jag älskar mina nya leopardhanskar

Summan av kardemumman är alltså att jag älskar mer än jag hatar.Yes!

Är ikväll kvällen då jag hyra andra säsongen av Anna Pihl på Hemmakväll?
Jag hoppas nästan det, jag känner mig upplagd och jag har ju ändå inget OC eller Grey att se.
Jag älskar förresten en sak till, bilderna Petrus tog på nyår. Dom är cazy. Crazy Beautiful.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja visst är det vackert?

Men för att..inte vet jag. För att jag var full och orolig.