söndag 6 januari 2008

1997 såg jag Titanic för första gången på Rundviks biograf. Mitt i filmen var det ett avbrott för en bensträckare, men filmen kändes inte alls så lång. Den var över i ett nafs och jag grät och grät.
Ikväll såg vi den igen, ganska precis tio år efter premiären (juldagen -97 tydligen) och ja, jag grät då också. Elsa småsnyftade och Emma var rätt hård medans jag och grannen lipade ikapp. Jag skiter i vad folk säger, speciellt alla dessa töntiga killar, TITANIC ÄR EN SÅ JÄVLA BRA FILM!

3 kommentarer:

Anonym sa...

ja dom töntiga killarna som dissar den är precis som musiknördkillar, ååh, dom är ba töntiga! töntötnttttttönt!

Anonym sa...

Jag håller med dej! Den är himla bra, jag såg den också för inte så längesen. Och jag grät!

Anonym sa...

Du har länkat till mig! Det är mäktigt. Jag skall göra detsamma snart.