söndag 2 december 2007

Pinsam kossa

Ikväll har jag varit pinsam. Jag skrev ett väldigt privat sms till min pojkvän. Väldigt privat! Tyvärr kom det fel. Det hamnade (troligtvis) hos Teres. Så himla himla pinsamt, jag vill gå under jorden! Men eftersom gå under jorden inte är ett alternativ så får jag fint skämmas. Och dricka vatten. Imorgon klockan tolv ska jag befinna mig på jobbet. Fyfan. Jag är inte redo för det. Ibland beter jag mig sååå himla omoget.

Well, snart kommer min bejbi hem från Paris.
Hejra!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Lätt hänt, så nu kan du väl skriva ut vad du skrev för nåt pinsamt ;)

Kråkan sa...

haha in your dreams johan!

Anonym sa...

HAHA!

Anonym sa...

Haha det är sånt där man är skiträdd ska hända men som guskelov inte hänt. Förutom nu då för dej! Har du fått någon reaktion från teres?

Anonym sa...

jag vill läsa smset! o jag läste det du skrivit till petrus på facebook, jag o emma funderade på vad det handlade om!
jag skrev en gång att jag var arg på en person som inte visste om det, sen råkade jag skicka det till honom! som tur var så var jag skillad och hann ta bort det från hans mobil innan han såg det! hihihi.

Kråkan sa...

elsa: Haha det finns inte kvar på min mobil, men det avsutades med "kom hem jag vill ha sex" typ :)