onsdag 19 december 2007

c'mon, set your mind free

En sak jag alltid gjort, sen jag var liten, är att fantisera i min hjärna.
(Hm, okej det där var en dum mening, jag tar om det.)


Ibland, när jag kanske sitter på en buss eller på ett kafé för mig själv brukar jag låtsas en massa saker. Kanske att jag kommer på Petrus med nån annan eller att typ någon nära dör eller att jag vinner flera miljoner. Ibland kan det bara vara så att jag tränar på att prata franska i min hjärna helt enkel eller att jag skapar en musikvideo i min hjärna till musiken i mina öron. Förutom att det i sig är en ganska töntig grej (att typ spela teater i sin hjärna) brukar jag även komma på mig själv med att helt plötsligt sitta och göra grimaser, mima eller typ prata högt för mig själv. Det är ju faktiskt ganska pinsamt om man sitter bredvid nån okänd på bussen.
Jag vet inte om nån som jag känner nånsin har kommit på mig med det här, eftersom jag typ bara göra det när jag är med mig själv, men nu vet DU. Grattis, du känner en tvättäkta tönt.
( Jag har faktiskt mer gemensamt med Ally McBeal än man kan tro. Inte sant Jessica? )

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja det är inte bara era munnar som är slående lika! Ni är ungefär lika töntiga när ni är ensamma också. :)