fredag 21 december 2007

Hänger din njure och dinglar?

"SENASTE NYTT! NJURE HÄNGER LÖST!"
Visst låter det som typ en löpsedel för Aftonbladet? Men fnys inte, det kan faktiskt vara precis så! Om man ofta drabbas av urinvägsinfektion kan det vara en indikation på att en av dina njurar faktiskt är lös. Exakt hur creepy är inte det?! Tydligen är det lätt fixat, man syr typ fast den. Men ä n d å !

( Förresten, ignorera a l d r i g en urinvägsinfektion. Ofta kan den gå över av sig själv, men gör den inte det och inte medicineras kan den gå upp till njurarna och leda till njurbäckeninflammation. Det gör skitont, är skitjobbigt och kan skada din njure. Okej, detta kanske verkar som skrämselpropaganda, men vafan. Jag är bara rädd om er. )

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nej jag tror inte jag hörde dig, däremot hörde jag en annan som sa"USCH" när sågen kom fram. =)

Kul att du var och såg!

Anonym sa...

Det ska jag tänka på, tack för omtanken!