måndag 31 december 2007

Kackaduu vilken dag, jag passar bäst i solen

Idag vaknade jag och KLEV UPP FÖRE KLOCKAN RINGDE! Jepp, det är en sanning. Jag sjöng min morgonsång som går ungefär:

Kackaduu vilken dag, jag passar bäst i solen
Kackaduu de' ska va, mycket sol på mig
Kackaduu ingen chans, för sånt som bara regnar
Jag blir galen av stooora tuunga moln

Sol på mig (sol på dig sol på dig sol på dig)
Sol på miiiiiiiiiiiiiig
Sol på mig (sol på dig sol på dig sol på dig)
Sol på miiiiiiiiiiiiiig

Aaaaah, de ä jag som alltid vaknar först
Jag är vän med solen, jag är stört
Lys på mig, jag vill ha sol

Sen dess har jag spelat Missy på väldigt hög volym men Pete ser ut att sova. Vi är ett rätt så bra sov-team han och jag. Dessutom är han nog den töntigaste person jag känner. Faktiskt! Nån gång kan jag ju berätta om den gången när han kom till Happy Pizza med typ hundra spänn i en himla massa enkronor och andra småpengar. Då när han hade tejpat ihop enkronorna i högar om tio kronor för att det skulle bli lättare att räkna när han skulle betala. Seriöst, han är så himla töntig. Och det är väl en av dom sakerna som gör att jag älskar min lilla prins så himla himla mycket! Visst är det ett bra tecken om man känner att det inte finns ett enda alternativ för framtiden förutom mannen man har just nu?

- Jag älskar min tönt!

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHAHA det var faktiskt jävligt töntigt.