måndag 17 december 2007

Decemberdag

Det har hänt både roliga och tråkiga saker denna kalla månad inför jul och jag tänkte berätta två av dom roligaste:

  1. För en vecka sedan eller två byggde vi pepparkakshus hos familjen Sjövik. Eftersom det finns en tradition inom familjen att bygga något som hänt under året så byggde vi med hjälp av en vinflaska Fuglesangs alldeles egna rymdraket. Den blev jetefin.
  2. För några dagar sedan fick jag ett julkort. Kruxet är bara att jag inte har en aning om från vem, för jag kan inte tyda vad det står. Men det verkar komma från Kiruna och där känner jag väl ingen?

1 kommentar:

Anonym sa...

Julkortet kommer nog från vår kära kiruna bo som va med på sommarens share music läger, per fick ett han med.. jag har dock inte fått någon vilket jag är väldigt glad för :P