onsdag 24 oktober 2007

T9

Min mobil är en liten sör och röd mobil. Lite som jag, höhö.
Nä, men skämtåsido (ska det skrivas ihop eller isär? Elsa, om du läser detta, du vet säkert!), det jag skulle komma fram till är att min mobil är väldigt fin och sådär, men den kan ju verkligen inte stava! Jag brukar gnälla över att den inte kan stava till bla Wilma, Petrus, hångla jävlar osv men igår var fanimej droppen! Jag upptäckte att min telefon inte ens kan stava till tvål, TVÅL! Hallå, vad? Tvål, det är väl inget konstigt ord? Är inte alla T9 liksom samma?
Min gamla hederliga Nokia 3310 kunde minsann hur många ord som helst! Och kunde den inte ett ord, då la man bara in det och så sparades det. Det kan då inte min Samsung åstadkomma. Jag vet inte huuur många gånger jag har lagt in Petrus, det vägrar fastna. Men Pete, det kan den. Och VARFÖR I HELA FRIDEN BYGGER T9 "PHNOM" FÖRE "SIMON"?!

Oh well, jag ska dammsuga lite nu. Det börjar bli riktigt fint här. Jag går omkring i mina stora baggybyxor och känner mig lite cool och hiphopig. Tur att ingen kan se mig :)

Imorgon klockan tio börjar min långhelg och då har jag även fått lön.
High five!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har lix också långhelg nu! Ledig torsdag, fredag, lördag och söndag. Nice! Och jag backar upp dej till hundra procent angående samsungs T9. Totalt värdelös!

Ja jag borde ha följt, jag skyller på tillfällig sinnesförvirring. :)
Japp, Albins vanliga otur.

Anonym sa...

"skämt åsido" är det :)