söndag 21 oktober 2007

Lugg

Nu är jackan köpt. Känns bra med en varm vinterjacka som inte är en snowboardjacka!

Jag har fudnerat på det här med lugg. Igen.
Jag gillar att ha lugg. Jag är även ganska fin i det. Helst av allt skulle jag vilja ha en sån där tjock fin och rak lugg, som Emma har, men jag vet att det inte går. Jag har varken så tjockt, rakt eller rent hår. Det är såklart rent när jag just tvättat det, men efter en natt så syns det direkt i luggen att nu är fettet på g (urs vad äckligt det lät).
Även fast jag vet att det är så mkt enklare med lång lugg och att man kan variera i så många fler frisyrer och slipper tvätta håret varannan dag så har jag ändå nån slags romantisk dröm om mig själv i lugg.
Jag vet inte hur jag ska göra.
Snälla Bullen, hjälp mig!

1 kommentar:

Anonym sa...

Peruk? Kanske vore nåt :P