fredag 19 oktober 2007

Pirates och lackskor

Jepp, ikväll har jag och Sop hängt på Ica Maxi. Provat lackpumps för 99 kronor i oändlighet. I nästan en ännu längre oändlighet har vi luktat på sköljmedel. Jag kom hem med "Sommarfrisk", eftersom äpple inte fanns i Skonas sortiment. Jag är ju egentligen en tvättäkta äppeltjej. Yess.

Vid tio slog vi igång Pirates 3. Ja, den var ju rätt underhållande. Bättre fars får man leta efter!

Nu är det i alla fall natt igen och jag har precis upptäkt att min dator är magnetisk på ett ställe. Min hårnål sitter nämligen fast och faller inte av ens om jag lyfter datorn upp och ner. Straaange...

Lite synd dock att jag missade att jag blev bjuden på tårtfika ikväll. Det är mysigt med dom som bakar. Jag önskar att jag var en sån.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du får komma nästa gång helt enkelt!