torsdag 25 oktober 2007

Sär

Nyss gjorde jag såsom jag alltid gör. Jag var i valet och kvalet över vad jag skulle ta på mig idag, så när Petrus ringde frågade jag honom.
"Ska jag ta mina Lee-jeans, dom du gillar, eller ska jag ta min korta bruna kjol?"
Inte helt överraskande svarade han "Ta jeansen".
"Men, jag vill ju ha kjolen...."
Alltid! Vareviga gång som jag ber om smakråd så väljer jag det andra alternativet, som jag inte blir rådd till att ta. Min pappa brukar säga i stil med "Jag tycker du ska ha den gröna, men jag säger väl den blå så blir det ju den gröna". :) Han är rolig min pappa Sven. Och jag är s ä r.

Nämnde jag att jag har beslutsångest även? Spelar ingen roll om det så bara handlar om jag ska köpa nappar med frukt- eller colasmak. Alltid alltid denna beslutsångest. Jag har forfarande inte riktigt bestämt om jag ska ta kjolen eller byxorna. Och jag står just nu i två olika stövlar.... Well well, det är ju så sjukt obetydligt vad jag än bestämmer mig för så jag tänker sluta att tala om det här och nu! S L U T

Förresten har jag gjort helg nu. Jaaaa, det känns bra :)

Inga kommentarer: