söndag 9 maj 2010

True story of my ledighelg

Helgen har varit (och är fortfarande) ledighelg. Hurra!
I fredags kom Elsa till mig och tog en fördrink (en med bubblor och is och fint glas) innan vi åkte vidare på aw nånstans i Hornstull. Där åt jag alldeles för mycket champinjoner och sedan drack vi drinkar igen innan vi åkte till Debban och såg Deppan. (Alltså Debaser och såg Deportees, för den som inte är påläst!)

Igår blev det inte mkt till fest. Hängde med Emmy och gjorde mig festredo. Vad som hände sen var helt enkelt ofestligt! När sällskapet gick på strand gick jag hem och köpte det här svärdet. Lyllo mig!

4 kommentarer:

pelschi sa...

Men hallå, när vände du om egentligen?

Kråkan sa...

alldeles när vi skulle gå in och jag upptäckte att det kostade hundra spänn!

Amanda sa...

jag vill se svärdet nästa gång du besöker umeå. jag väntar på flygplatsen med en stor köttbit.

Kråkan sa...

DONE DEAL!