tisdag 11 maj 2010

sos please someone help me

Det är så svårt att blogga nuförtin. Dåligt med inspiration och dåligt med skämt och bara tråkigt gnäll - inget roligt.

Men en sak jag kan berätta är att jag var på St Göran med en av våra tanter idag. Hon höll på med nåt slags mantra som gick ut på att försöka resa sig upp var tionde sekund (ja jag klockade). Vi var där i nästan tre timmar. Inte så avslappnande. Däremot såg jag Kvartersdoktorn-Ludvig. Han var söt och Emelie blev helt till sig när jg berättade och pratade om att hans hud. Sen sa hon att Petrus hade bra hud. Eh, ja.

Hursom var Ludvig min tredje (eller fjärde har jag för mig, men kommer inte på vem den fjärde kan va) Kvartersdoktorn-karaktär (om man kan kalla riktiga människor i en dokumentär för karaktärer) jag sett irl på kort tid. Jag väntar dock ännu på Magnus och Lotta!

PS. Till mammor och liknande: irl betyder in real life - alltså i verkliga livet.

Inga kommentarer: