tisdag 18 maj 2010

Husdjuret

Since i'm allergisk to katter har jag fått skaffa mig ett alternativt husdjur. En Flamingo. Den heter Sture och är så klart rosa. Jag fann honom i Umeå där jag räddade honom från att bli guldfärgad - han har tackat mig varje dag sen dess. Förutom att han är fin och så där, är han även lättskött, då han varken äter speciellt mycket eller kräver att man går långa promenader varje dag. Dessutom är han utomordentligt bra på att festa och ohyggligt snygg att bli fotad med. Ba kolla här liksom


Jag har för övrigt min dyraste kjol på mig på bilderna. Den är dyrare än Whyred-kjolen tillåme.

4 kommentarer:

Lina sa...

Du såg riktigt lång ut på bilderna. :)

Kråkan sa...

eller hur, mina ben tenderar att se svinlånga ut ibland. me like

Unknown sa...

Jag lever fortfarande i förnekelse vad gäller min nyvunna kattallergi, funderade seriöst på att skaffa kattunge (eftersom min klasskompis katt är på smällen) men det kanske får bli en sån där istället. Alternativt fågeln i inlägget under. Den verkar bra att ha mot fula gubbar!

Kråkan sa...

amen kristin, då gäller det att träna den väl! tänk om den får ett ryck och attackerar sin matte helt plötsligt, typ som en kamphund!