söndag 5 april 2009

once i wanted to be the greatest

Jag tycker så himla mycket om kläder. Klänningar, kjolar, shorts, linnen, skjortor, tröjor, strumpor, korsetter, t-shirts, blusar - ja, ni fattar. J ä t t e m y c k e t. Och skor, S K O R. Ibland lyckas jag dessutom så fenomenalt med mina outfits (kläder i kombo med skor smycken smink hår) att jag tänker fan vad synd att jag inte har en modeblogg ändå. Fatta snygga outfitbilder jag skulle leverera emellanåt. Men, jag skulle inte va en så himla bra modebloggare. För jag är inte så brydd i märken och trender och så. Eller lite, men inte så att jag läser en miljon bloggar om dagen och googlar catwalkbilder i tid och otid. 
Jag gillar bara att vara snygg.

4 kommentarer:

frida sa...

du skulle ju ha den bästa modebloggen pga du tar så bra bilder på dig själv och för att du är den bästa på att klä sig av alla mina vänner, och du får alltid snyggt face! Så jag tycker absolut att du ska lägga upp bilder, typ dom du mms:ade till mig, de var ju king! Sen har du ju så mycket annat roligt att berätta om. Plus, man behöver ju inte kunna trender och sånt, det roliga är ju det personliga. Jag lägger ju mest hela tiden upp bilden från catwalken etc för att jag är så sjukt intresserad hejja hejja

Gaffa sa...

Kom igen. Mer outfitsbilder på din blogg! Jag vill se!

www.vardagsmat.blogg.se sa...

som jag! precis som jag! och jag lägger ju ohämmat upp tusen bilder på mig själv.
DO IT!

Kråkan sa...

Tack för fin pepp brudar! (Gaffa, jag vet inte vem du är?)

Vi ser vad framtiden har att bjuda på.