onsdag 15 april 2009

old town

Nu är det så här att jag är så hungrig att jag nästan kräks. Sitter på datorn på Edenborg i gamla stan och gör internet, så att säga. Så som andra göra stan. Hur som! Det faktum att jag sitter på café borde ju underlätta för mig att stilla min hunger tänker ni nu. Men vet ni vad?! Så här nära middag vägrar jag köpa en stor baguette för typ 49 spänn. Okej en ostfralla, men dom var slut. Så. Jag svälter. Men så fort Elsa slutar - om sisådär 15 minuter - ska vi mötas upp och laga en fantastisk middag på Åsögatan. HURRA!! Har nog aldrig längtat så mycket efter Elsa som nu. Hihi.

2 kommentarer:

elsa sa...

Åh jag vill trycka på gillafunktionen på båda dina nya inlägg! Men det går inte så i brist på det:
ELSA GILLAR DETTA!

This time: Inte lika länge tills vi ses next time. Gillar det också.

PUSS

frida sa...

välkommen tillbaka till internet!