torsdag 22 januari 2009

but where do you go to my lovely

Jag blir alltid som någon slags sällskapsjunkie när Petrus är bortrest. Vill ha folk omkring mig hela hela tiden. De tre senaste kvällarna har jag faktiskt haft det. Tre kvällar i rad av svullande framför teven, en med Teres och två med Frida, varav en sleep over. SUPER FINE! Dagen idag har spenderats några timmar med Camilla på stan och i kväll hoppas jag på bowling med Marko med flera. 

När Camilla lämnade mig ensammen på stan vid två, gick jag på NK och köpte en fantastisk hallonbakelse som jag tog med mig hem till mitt eftermiddagskaffe i ensamhet. Även det var SUPER FINE, men det hade varit en (än? elsa!!) mer FINE om min kära familj inte bodde fem mil ut i skruttNordmaling. Så himla fint om jag ba kunde promenera eller ba ta en liten ultrabuss till Åkergatan 14 och tvärdricka en liten kaffe, eller spela lite guitar hero med Wilma. 

Nog med gnäll, i morgon får jag lön och då ska jag gå på en bokhandel och köpa böcker. Köp 4 pocket betala för 3, SÅ FANTASTISKT!
Jag har redan bestämt vilka

2 kommentarer:

Anonym sa...

åh vilken komplimang till mig.

än mer!

puss

Kråkan sa...

jag visste det egentligen, ville ba va lite charmig duvet

puss!