torsdag 29 januari 2009

don't you forget about me

Idag är det torsdag. Jag hade egentligen två trevliga planer för dagen, men de har nu reducerats till noll. Dessa mammor och blivande sådana går icket att lita på! Jag kanske borde ta detta tillfälle att typ städa här hemma och kanske tvätta lite. Varför inte sätta igång med att plundra granen och lära mig hur det här med kassakort funkar. Låt mig tänka: hmmmm, nej. Jag går hellre ner på stan, lämnar igen lite varor från igår (då jag fick shoppingdjävulen i mig) och sedan sätter jag mig på lämpligt fik och sträckläser Gör vad du vill (Erlend Loe) och hoppas på att någon helt spontant (eller med sms-/telefonkontakt innan) gör mig sällskap.

Igår såg vi The Breakfast Club. Den var lite konstig, men jag gillade den.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Sofie! Ska du på shape up på lördag?

Kråkan sa...

YOU BET!
du?

Anonym sa...

breakfastclub är en av mina bästa filmer, den är så jävla kung. Och the Vad Guy är hetaste hetast. Åh

Anonym sa...

breakfastclub är en av mina favvisar.
Det är min "jag ligger hemma och är sjuk"-film. Jag har nog sett den 30 gånger. hm det kanske var lite konstigt men jag gillar det.