lördag 31 januari 2009

saturday night and i like the way you move pretty baby it's party time


Martina,
visst vore det önskvärt att sammanstråla innan det stora slaget på plaza, MEN! nu är det så att även jag har en U N D E R B A R familj. Och med den familjen ska jag bowla samt förtära en hel del mat på droskans buffébuffé. Så, det kommer nog att pågå till åtminstone nio. Min vilda gissning är att det är för sent för mig att hysa förfest då, men utifall ni ska, kommer jag gärna! Annars har jag förfest med mig själv och fg, för jag måste åtminstone byta till något mindre anständigt innan utgång.

JAG SER DOCK FRAM EMOT DANS SKALL NI ALLA VETA. Teres ska spela skivor såååå det lär ju äga.

1 kommentar:

Anonym sa...

OKEJ!
Men du, slå en pling när du varit klart med din familj så kan vi ju se var vi är vad som händer vad som gäller liksom.
Vi ses ikväll!