tisdag 20 januari 2009

moving on

Hej!
Idag har bitterheten gått över och jag har varit på arbetsförmedlingen för att återaktualisera mig. Det gick ju bra, ska träffa en handledare den andra februari.
Jag var på arbetsförmedlingen för första gången i slutet av september, blev inskriven och fick en tid för handledarträff. Två dagar senare hade jag nytt heltidsjobb och avaktualiserade mig därför. Men nu är jag alltså där igen och den här gången kanske jag blir tvungnen att komma så långt som handledarmöten och stämpling. Å, jag v i l l  i n t e det. Jag vill bara jobba, få pengar och rulla på liksom. Det är inte min grej att vara arbetslös. Eller deltidsarbetslös, rättare sagt. 

Och angående bitterheten över betygssnittet så ska jag styra ett möte med en syo, lägga upp en plan och helt enkelt låta det ta den tid det tar (haha det blev nästan lite utav en tungvrickare där i slutet av meningen).

Hej och hopp, imorgon ska jag antingen 
1) jobba
2) träffa en syo
3) kolla wilmas teaterpjäs på fritids
4) läsa ut min bok
5) få en ny toa

Helst skulle jag vilja hinna med allt! Puss

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hann du med allt?

Kråkan sa...

nej, bara träffa en syo. haha! dock har jag läst lite ur boken och lagat mat åt min kompis frida och nu ska vi ha sleep over :)