söndag 30 november 2008

wooowoooow

koll här, min petrus är med i tidningen. han har vunnit pris, fantastisk som han är. med lite hjälp av alex och jake. bra styrt.

jag skulle också vilja va med i tidningen för att jag gjort nåt bra. en gång var min systernästanminst med i lilla vk, hela framsidan var en bild på henne och hennes cykel. i n t e mesigt direkt.

jag var dock med på radio en gång. radio västerbotten kanske? det kom en reporter till min skola när jag gick i nian för att intervjua mig om "den bråkiga artediskolan". jag var elevrådsordförande då och ägde upp hans journalist-söker-misär-och-dekadens-frågor och försvarade skolans heder. jo tack, här sparkas det inte på dom som redan ligger.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Heja Petrus! :D

Anonym sa...

nu är det lite för mycket snack om din fästman sofie! hoho

Jag har faktiskt spelat med min popgrupp i radio för många herrans år sedan! Och så har ju varit med i VK flera gånger pga mitt fiolspelande. Och så VK nu. Och fashionway.se. Jag är TYP KÄND!

Kråkan sa...

frida: mallgroda