fredag 21 november 2008

thursday i don't even care
















himmel vilken dag!
tröttare än arne har jag varit dagen lång. efter åtta långa timmar av trötthet och magknip på arbetet landade jag hemma i soffan och sov helt enkelt i två timmar. ovärd dag helt sonika. det var heller inte långt ifrån att jag avbokade fikadejten klockan sju, men jag tog mig i kragen, drog på fetingdunjackan och lappstövlarna och styrde stegen mot schmäck. en himla tur var väl det! efteråt kändes dagen mycket bättre och jag fick
 ju även i mig middag. väl hemma igen blev det medium (jag är nästan förälskad i alisons man joe), debatt (jag älskar debatt. roligast är när alla talar i munnen på varann) och sedan paris, texas. 

jaha, nu har jag alltså skrivit ett inlägg helt utan 
versaler. så himla oväntat va.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är också lite kär i Joe faktiskt. Han är go. :) Hur mår du min kära? Ska vi ses?

Kråkan sa...

Ja, jag vill alltid ses. När kommer det att ske?