måndag 3 november 2008

art

Jag har köpt en tavla av Erika. Den är så himla himla fin, men tyvärr har jag inte hämtat den än. Det har blivit så nu när Pärlan (min bil) bor i Nordmaling, att ta sig för saker såsom att köra bort återvinning, handla på Ica Maxi och hämta tavlor hos vänner inte riktigt blir av. Att halka hem med en cykel en mörk halkig november kväll från Maxi med tre fyra kassar med mat är inte sådär he-emskt lockande. Tyvärr. Jag önskar att jag inte var så bekväm (och att typ åttan eller nån annan bra buss gick till Ica Maxi. Kanske en direktbuss som bara kör Maxi - Vasaplan dagarna i ända. Typ som 77:an gör till regementet. Eller iaf gjorde på min tid som gymnasist).

Nu skulle jag vilja äta Ostkrokar till middag, men dom åt vi tyvärr upp igår.

3 kommentarer:

Frida Holmgren sa...

du måste lägga upp en bild på tavlan, tycker erika är så himla duktig!

Teres sa...

du kan ta holmsundbussen till ica maxi, det tar 8 minuter och kostar 15kr, perfekt, jag åker den alltid till jobbet!

Kråkan sa...

frida: i will! om jag lyckas ta en bra foto på den

teres: men hur ofta gå den då? men vill ju inte behöva ha en tid att passa när man handlar. ba oj nu måste vi skynda oss annars måste vi vänta 45 minuter!