söndag 23 november 2008

saturday night and i like the way you move pretty baby

Lördagen hade även en kväll. Men jag kände att jag inte ville berätta om den i mitt antijantelaginlägg (shit långt ord alltså). Här kommer det

Planen var egentligen häng hos Hill, men efter att folk kastat in handduken så hamnade jag istället på svärföräldrarnas inflyttningsfest. Jag åt libanesisk buffé, drack vitt vin och minglade med femtioåringar. A l l a var klädda i svart utom jag. Haha. Jag bondade med svärmors frisör som hälsade på mig genom att ge mig en kram och säga att  jag har hört som mycket om dig, vad roligt att ses! Ungefär samma sak hände första gången jag träffade Teres, det var så himla fint. Hon sa "hej vad roligt att äntligen få träffa dig, jag drömde om dig i natt. Jag måste få krama dig"
Kan man göra annat än älska en sådan person?
Okej nu tappade jag tråden, men det jag egentligen ville ha sagt var att jag hade himla trevligt igår, trots att alla var sisådär tjugofem år äldre än mig. Jag tänker inte nämna att jag, pga lite för mycket bjudvin, gjorde en tidig kväll. Hellre fly än illa fäkta.

2 kommentarer:

Teres sa...

PUSS!! Fortsätt älska mig för evigt och evigt.

Kråkan sa...

darling, i will do.