onsdag 12 november 2008

once i wanted to be the greatest

Jag fick precis ett sjukt sug efter att lyssna på Aerosmith. 
Otroligt oväntat.

Jag har hostat fram och tillbaka sykt mycket i typ sex veckor. Ibland retar det slemhinnorna så mycket så jag spottar blod sen. Idag sa min kloke vän Susanne ba men Sofie, gå och kolla upp det. Det kanske är för att hon är trettio och fått ett barn, jag vet inte. Jag tänkte inte så långt i alla fall. Allt går väl över? 

En lista på dåliga saker

att man måste jobba
min hosta
minusgrader
mens 
att Petrus bara har en låt med aretha på sin dator
att jag inte kan Petrus uppgifter på Spotify
halka
damm
badkar
att det är så jälva svårt att hitta svensk sub till Vita huset
tampongpriser
frysta färdigrätter
Ica Tjuven








JAG KLARAR INTE FLER MINUSGRADER ÄN DOM JAG BROTTADES MED IDAG!!!1



4 kommentarer:

Anonym sa...

min sämsta lista för dagen:

mensont
mensmage
mens
att glömma tampong
sitta på en isig cykelsadel

Anonym sa...

min sämsta lista för dagen:

mensont
mensmage
mens
att glömma tampong
sitta på en isig cykelsadel

Anonym sa...

ja, kolla upp hostan!!!
ska du på folkets jubel på lördag??

Kråkan sa...

frida: den kan jag skriva under på

evo: jag ska. ja det ska ajg, mn jag trodde det var imorgon? förvirring