fredag 28 november 2008

oh ma oh ma ghad

det känns som om jag varit i stockholm en hel vecka. men det va ju bara två nätter. det känns så konstigt, som att det var helg när jag var i stockholm (för det är väl vanligtvis på helger man tväflyger till stortstan och festar, shoppar och bor på hotell) och att det nu har kommit en ny helg. två helger på en vecka liksom. det hör då sannerligen inte till vanligheterna. men till vanligheterna hör däremot att jag får konstiga il mitt i natten. som igår till exempel, vid halv ett gick jag ner i förrådet och hämtade kartongen med julgrejer och ställde fram ljusstaken, en julstjärna och lite annat juligt. på söndag är det ju liksom for real - första advent tjugohundraåtta är här. hurra!

jag är ute i föräldrahemmet nu. barnvaktar wilma, det är schysst (gu va sånt här är jobbigt, ska man stava "schysst" så att folk fattar eller ska man stava "juste" rätt?) .

shit pompa (jag härmas elsa) nu kom det sex femtonåriga tjejer in genom dörren. OH MY GHAAAAAD ASSSÅ!

4 kommentarer:

Anonym sa...

gud så mysigt. Vi har inte så mycket julsaker, men en stjärna är uppe och ljusstaken. Ska du på shape up imorrn?

Anonym sa...

shitpompa! alltså jag säger väl inte det som basic? det var en once in a lifetime. kanske.

Anonym sa...

VAD SHOPPADE DU VAD SHOPPADE DU? hihi

Kråkan sa...

martina: hellre lite än ingenting. nej, jag var ju här hemma och barnvaktade all helg long duvet. festen var stjärnor på is!

elsa: ok, då behöver jag inte kredda dig nästa gång. hehe

frida: men typ ba en klänning och prinsessnattlinne på beyond. kanske nåt til med men jag kom inte ihåg!